بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و کراتینین 800 برای جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : rshaole

بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی و کراتینین 800 برای جلوگیری از دیالیزبرای مشکلاتی که بیماران مبتلا به نارسایی و کراتینین 800 کلیوی برای جلوگیری از دیالیز، بر اساس تجربه بالینی ما، ما به شرح زیر خلاصه: نارسایی کلیوی با توجه به آسیب های جدی های مختلف، تجمع متابولیتهای در بدن، نقض آب و الکترولیت تعادل اسید و باز تظاهرات بالینی جامع است. به نارسایی حاد کلیه و نارسایی مزمن کلیه تقسیم شده است، آن را یکی از بیماری های اصلی که زندگی را تهدید می کند.

اگر بیماران با نارسایی حاد کلیه، کراتینین بالا می رود به 800، در حالی که دیالیز بهتر است. به دلیل دیالیز می تواند تجمع سموم در یک زمان کوتاه منتشر شد، پس از دیالیز، بیمار احساس می را بسیار ساده تر، مقدار زیادی راحت تر است. اما به دلیل دیالیز آسان است که برای تولید وابستگی، و عوارض بیشتر، بنابراین ما توصیه نیست که بیماران تحت دیالیز طولانی مدت است.

این ممکن است یک درمان TCM را به خلاص شدن از شر دیالیز. اگر بیماران مبتلا به نارسایی مزمن کلیه، کراتینین بالا می رود به 800، و علائم خفیف باشند، ممکن است توسط دیالیز اجتناب شود. در مقایسه با طب غربی، طب چینی بهترین درمان است.

بیمارستان ما دارای یک Osmotherapy پزشکی پزشکی میکرو چینی. Osmotherapy پزشکی پزشکی مواد فعال دارویی موثر میکرو چینی طور موثر می تواند به فضای آسیب کلیوی، تخریب آلاینده های نفوذ، گشاد شدن عروق خونی، و خون هموار، افزایش سلول های ایمنی و ترخیص کالا از گمرک فاگوسیتوز از کمپلکسهای ایمنی، بنابراین به طور موثر سرکوب التهاب ایمنی و تقویت سیستم ایمنی بدن ، ضد انعقاد، به طور موثر مسدود کردن فیبروز کلیوی، کلیه ها شروع به خود را تعمیر. از طریق بیمار Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی دیالیز به طور کامل اجتناب کنند.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، و شما باید سوالات، شما می توانید با ما از طریق راه زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک کند هستم. ما برای شما آرزوی بهبودی سریع!

تلفن: + 86-311-89261083

ایمیل شما: kidneyhospitalcn@mail.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: کراتینین,نارسایی کلیه,Osmotherapy پزشکی میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: